Total Pageviews

Friday, January 7, 2011

konsert J2011 !

"sedang-sedang aku bermalasan depan tv tgk citer hindustan hero xhensem mana tapi heroin cantik cam ratu cantik n bukan cam aku.." ...........
PAPPP !! iklan masok !


KONSERT J2O11 : 07-10 JAN 2011 :ISTANA BUDAYA:


(* muka bersinar-sinar bak black pearl..ok aku tau aku hitam )


uh ? en.J nak curah bakatla ! la ! la !la !
aku nak p ! p ! p !


yahh..!! memang sebegitu sekali ! xtipu ! (*cuma over sikit ja)
suara jantan en.J dah cukup untuk freeze kan aku barang seketika kalian tau dak~ cayaaaqqq~ tau dak ? tau dak ? tau dak ?


ni lah beliau ! haaa...yahh! saya suka suara dia ! peribadi dia aku xcampuq~~xsalah kan? kan? kan ?heee~~tp.......konsert J2011...aku rasa..aku rasa..aku rasa...aku xleh p! 


***xpa chek adek manes..xpa...pi lain kali..xpon..nati chek adek manes bduet ngan en.J..haaa..sapa tau (* even sora xsesodap cendoi kak ija depan umah aku tuh )....XPA!XPA!


----------TIKET MAHAI----TIKET MAHAI----PALING MURAH RM85----BELAKANG N JAUH PULAK TUH----PALING MAHAI RM305---DEPAN HIDUNG EN.J ------ LOAN LOM MASOK---DET TADAK--
                           (sedih..tapi xpala..tgk dlm tv ja la)




seeeee !!! seeeee !! seeee  !!


so ? anyone nk bg tiket free kat aku ? anda? hang ?beliau ?
ahh..!! ada x? ada x? ada x? lalu..........................


* aku kata diri sendiri dengan serius dan penuh hemah 
::: chek adek manes dara nan jelita,xpala..xdapat p pon xpa..


---tadak ongkos wat cam cra org xdak ongkos,okeh..
---nati da keja..guna det sendrik beli tiket seat depan sekali..
beli 2tiket..! 
---aiikkkk (* awat 2? awat 2tiket? )sebab beli untuk 'suami' awak sekali!
---haa...kan ada peneman..halal lak tuh..takla takot sangat...(*oohh...okeh..blushin'!)hehe...



3 comments:

  1. oooo..cik adek..kalu i da kat KL skrg ni da lama i tarik tgn u g beratur beli tiket nie...ngeh3=)

    ReplyDelete
  2. uih..sian nya zida..sampai begini sekali tahap keminatan ank kat encik J..
    aku pun rasa apa yg datin rasa..nak tarik tangan ank, bratuq bli tiket skali...
    adeh...
    pasni jom menyimpan2 skit2, kot2 ada konsert tergempaq lagi ka, bleh trus pi bli tiket dengan lajunya...
    hehe, sabaq noh cik zida..

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA~~

    cik datin : waaa....jgnla tarik saja...tolg belanjakn sekali laa..hee ^_^\/

    kembaq :minat sora beliau beb..huhu...~aha..tu la..simpan! dgn lajunya tu xtahan..haha

    ReplyDelete