Total Pageviews

Tuesday, July 21, 2009

SEM baru da STAT...!


hohoho....
meh cni aku nulih sket d cni...
adoii..sem baru da stat...
trauma result sem lopas pon lom lopas2 lg nih....
maybe ssbb trok sgt kot..ish3...
tu r..mak ayah suh ngaji betoi2 wat memaen...
nohh amik kau..rasakanlahhhhh...
tp..papon life kna troskan kan..??
so..! lekaih2laa..(lekaih= cepat) panaskan enjin tuh...
kna pntas sket....


(note : itu time exam kat skolah nyerr kain rentang....tgkap syahdu sket..)





ARINI......
haha...arini patotya aku ada 2 lab beb...
tp..dgn adanya opacara masyur untuk cancelor baru kami...
hohoh...aku tatau r apa yg berlaku kt situ..aku xpi pon tempat kejadian...
hahaha..
hah!tdaku g jga booth kelab...
kelab apa..??!
KELAB WAWASAN laaaa....
inilah penggeraknyaa.....







SEMALAM....
fuhh...ponat gila weyh...
dok dlm lab smpai 8 jam....wawawawa
lab apo..??xcaya?!!
woo..lab TDR la weyh...
tp best weyh..lagak serta tingkah laku
bak sang saintis yg mantop..
hahaha..




3 comments:

  1. salam..
    uih, 8 jam kot!..taniah2!..1/3 hari dok dalam lab..heh TDR tuh gapo wahai cik zida?~!

    huhu..let bygone be bygone~..ya, jom sama2 panaskan hinjin!!..dgn semangat dan azam yg tggi!all da best!

    ReplyDelete
  2. ~salam...

    ~waaahhh...di sini kamoooo bersembunyi ya...

    ~gudluck, my fren... :)

    ReplyDelete
  3. haaah..lenguh wooo 8jam kat lab...
    tdr tu teknologi dna rekombinan...
    sungguh berbahasa kan...hahaa
    oraitt..hinjin aku nk mola panas nih...
    cik teratai..mana da aku sembunyik..cuma hampa xnmpak aku...jepon jaoh tuh..ahaha

    ReplyDelete